• Advertisement

Co zrobic aby zostac klubowiczem?

Co zrobic aby zostac klubowiczem?

Postprzez mario-kasta » sobota, 24 kwietnia 2010, 21:32

Aby pozostac oficjalnym czlonkiem Audi Maniacs nalezy przedewszystkim zapoznac sie z Regulamin Klubowicza oraz pojawic sie na którymś z naszych spotkań. Przypominam, ze spotkania odbywaja sie w systemie wiosna, lato, jesien czyli 3 razy do roku. Następnie należy zgłosić chęć bycia członkiem naszego grona właśnie w tym temacie po czym Administracja + obecni Klubowicze weryfikują i decyduje o nadaniu statusu bycia Klubowiczem lub też nie.

Jakie korzyści niesie za sobą przynależność do klubu?

Przede wszystkim bycie członkiem Audi Maniacs to ogromny Prestiż ale również dostęp do ukrytego działu "Strefa Klubowicza" zawierającego listę oficjalnych członków klubu wraz z ich zdjęciami, danymi dotyczącymi ich samych jak również ich pojazdów oraz mapy rozmieszczenia geograficznego, ktora jest jednocześnie baza danych wszystkich Audi Maniackow na Wyspach Brytyjskich i nie tylko! Bycie jednym z Nas to również dostęp do działu dla klubowiczów znajdującego się na forum gdzie podejmujemy ważne decyzje dotyczące działania samego klubu oraz omawiamy sprawy związane z nowymi gadgetami klubowymi!

Zapraszamy serdecznie na Nasze kolejne spotkania i do składania podań o przyjecie do Naszego grona!

Txt by Huan
Ostatnio edytowano niedziela, 7 sierpnia 2011, 21:43 przez mario-kasta, łącznie edytowano 5 razy
Obrazek :)
Having a fast car in Malta is like having a helicopter in a basement.
--DRIVE SLOW OR DIE TRYING-- 20V-->R6-->VR6-->V6-->Boxer
Avatar użytkownika
mario-kasta
Moderator
Moderator
 
Posty: 2178
Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2010, 16:56
Lokalizacja: Gozo-Rybnik
Imie: Mariusz
Marka: Subaru
Model: Legacy
poj. Silnika: 2000
kod silnika: +++
Rocznik: 2006

Postprzez CWK_S_L_A_Y » sobota, 1 maja 2010, 23:39

Panowie, czy moge w tym temacie kontynuować watek?? Pytanie brzmi, czy koledzy Zygi i Eurochip nie powinni byc Klubowiczami?? Pozdro
Marzenia sie spelniaja: Jest Buell, Jest A8 ... Czas polowac na trzecie :)
Avatar użytkownika
CWK_S_L_A_Y
Forumowicz 100%
Forumowicz 100%
 
Posty: 1323
Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2010, 14:33
Lokalizacja: Uxbridge
Imie: K@M!L
Marka: Buell
Model: XB12S
poj. Silnika: 1203
kod silnika: none
Rocznik: 2005

Postprzez fabiano82 » niedziela, 2 maja 2010, 00:43

jak najbardziej tak :-D
fabiano82
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1727
Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2010, 17:33
Lokalizacja: luton
Imie: Fabian
Marka: Audi
Model: S4 B6
poj. Silnika: 4200
kod silnika: musze sprawdzic
Rocznik: 2004

Postprzez mario-kasta » niedziela, 2 maja 2010, 09:54

...Następnie należy zgłosić chęć bycia członkiem naszego grona właśnie w tym miejscu ...
reszte bym sobie darowal tzn sonde.Moze czas zmodyfikowac ten regulamin.
Obrazek :)
Having a fast car in Malta is like having a helicopter in a basement.
--DRIVE SLOW OR DIE TRYING-- 20V-->R6-->VR6-->V6-->Boxer
Avatar użytkownika
mario-kasta
Moderator
Moderator
 
Posty: 2178
Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2010, 16:56
Lokalizacja: Gozo-Rybnik
Imie: Mariusz
Marka: Subaru
Model: Legacy
poj. Silnika: 2000
kod silnika: +++
Rocznik: 2006

Postprzez Misiek » niedziela, 2 maja 2010, 10:47

panowie nie mozna nikomu na przymus dawac klubowicza bo moze ktos niechciec, temat ten jest widoczny w kazdym dziale, wiec jak by sie zainteresowali lub byli zainteresowani to by napoisali tu o czlonkowstwo
Pozdrawiam misiek.
MY RIDE - KLIK Niebieski MY RIDE - KLIK Czarny

Obrazek - A3
Obrazek - Niebieski
Obrazek - Czarny
TorSen Potega Szos !!! i nie tylko
Avatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
 
Posty: 3111
Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 16:19
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989

Postprzez CWK_S_L_A_Y » niedziela, 2 maja 2010, 12:14

Nie, chodzi mi o to, że byli przeciez chyba wcześniej klubowiczami a teraz nie mają tego statusu ... Troche nie fair w sumie, nie prawdaż??
Marzenia sie spelniaja: Jest Buell, Jest A8 ... Czas polowac na trzecie :)
Avatar użytkownika
CWK_S_L_A_Y
Forumowicz 100%
Forumowicz 100%
 
Posty: 1323
Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2010, 14:33
Lokalizacja: Uxbridge
Imie: K@M!L
Marka: Buell
Model: XB12S
poj. Silnika: 1203
kod silnika: none
Rocznik: 2005

Postprzez Misiek » niedziela, 2 maja 2010, 12:18

jak byli to sa na liscie klubowiczow bo lista byla aktualna wiec sprawdz i daj znac moze przeoczenie bylo lista jest u gory strony lub na starym forum
Avatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
 
Posty: 3111
Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 16:19
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989

Postprzez Misiek » niedziela, 2 maja 2010, 12:30

wszystkie osoby ktorych nicki sa na liscie sa aktualne na 100% brak ich danych tam ale nicki musza widniec osobiscie aktualizowalem
Pozdrawiam misiek.
MY RIDE - KLIK Niebieski MY RIDE - KLIK Czarny

Obrazek - A3
Obrazek - Niebieski
Obrazek - Czarny
TorSen Potega Szos !!! i nie tylko
Avatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
 
Posty: 3111
Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 16:19
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989

Postprzez Michał.akp » poniedziałek, 3 maja 2010, 11:51

Czy ja mógłbym prosić o status klubowicza, miałem go na poprzednim forum, jakby co zmieniłem nick z misiek.akp na obecny.

Pozdro
Michał.akp
Forumowicz 10%
Forumowicz 10%
 
Posty: 26
Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2010, 23:36
Lokalizacja: Wrocław / Worthing
Imie: Michał
Marka: Audi
Model: A4 B6
poj. Silnika: 1900
kod silnika: AVF
Rocznik: 2004

Postprzez Michał.akp » poniedziałek, 3 maja 2010, 12:04

Thx :)
Michał.akp
Forumowicz 10%
Forumowicz 10%
 
Posty: 26
Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2010, 23:36
Lokalizacja: Wrocław / Worthing
Imie: Michał
Marka: Audi
Model: A4 B6
poj. Silnika: 1900
kod silnika: AVF
Rocznik: 2004

Postprzez zwierzakfm » środa, 5 maja 2010, 20:37

co do kolegi Zygi to mysle, ze spokojnie zasluguje na miano klubowicza (chociaz nie poznalem go na ostanim zlocie, bo mnie nie bylo). przeciez jest takim "nadwornym" specem od audio/video w samochodach.

Misiek napisał(a):panowie nie mozna nikomu na przymus dawac klubowicza bo moze ktos niechciec, temat ten jest widoczny w kazdym dziale, wiec jak by sie zainteresowali lub byli zainteresowani to by napoisali tu o czlonkowstwo


misiek ma racje, moze po prostu nie chce...
Avatar użytkownika
zwierzakfm
Moderator
Moderator
 
Posty: 2745
Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2010, 16:58
Lokalizacja: Worcester
Imie: Łukasz
Marka: Audi
Model: Q7 4L
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CASA
Rocznik: 2008

Postprzez grubii » wtorek, 1 czerwca 2010, 02:24

mam pytanko a spontan w cardiff też się liczy...??
grubii
 

Postprzez Zygi » niedziela, 6 czerwca 2010, 23:03

spokojnie, ja sam uważam ze jeszcze za mało z siebie dałem aby ubiegąc sie o status, przyjdzie na to odpowiedni czas, z góry dziekuje wszystkim zainteresowanym za poparcie mojej osoby Obrazek
Nie bądź burakiem -
wesprzyj klub Piątakiem!

Wesprzyj Nas!
VCDS...VCDS...VCDS...zapraszam na Priva!
the harder you work the less you get paid!!!
Obrazek
Avatar użytkownika
Zygi
Administrator
Administrator
 
Posty: 2250
Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2010, 20:12
Lokalizacja: Portishead
Imie: Zygi
Marka: COOO
Model: A3 8P
poj. Silnika: 2000
kod silnika: BKD
Rocznik: 2004

Postprzez Misiek » sobota, 31 lipca 2010, 10:55

a wiesz ze 15 min temu o tym myslalem ale teraz ide zalatwiac naklejki u innego dostawcy [moze lepiej dostepne beda] oraz zamowic ciuchy dla Danio i puzniej sie tym zajme
Pozdrawiam misiek.
MY RIDE - KLIK Niebieski MY RIDE - KLIK Czarny

Obrazek - A3
Obrazek - Niebieski
Obrazek - Czarny
TorSen Potega Szos !!! i nie tylko
Avatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
 
Posty: 3111
Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 16:19
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989

Następna strona

Powrót do Co Zrobić aby Zostać Klubowiczem



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron