[I] Audis in the Park 2014

To Juz ostatnie spotkanie na AITP wiec nie dajmy ciala
Awatar użytkownika
Grzesiek
Moderator
Moderator
Posty: 1557
Rejestracja: niedziela, 25 kwietnia 2010, 09:47
imie: Grzesiek
Marka: AUDI
Model: A6 C7 ULTRA
poj. Silnika: 2000
kod silnika: CAHA
Rocznik: 2015
Lokalizacja: UK-Kettering / Włocławek-PL
Kontakt:

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: Grzesiek » piątek, 8 sierpnia 2014, 23:50

spoko Paw świeczką świeci dajemy rade, Wiśniowka się kończy ale robota wre :mrgreen: żeby te laski sobie poszły to już było by zrobione :mrgreen:
Prawdziwy mężczyzna nie pije miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!

Awatar użytkownika
genmaxiu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1122
Rejestracja: czwartek, 25 sierpnia 2011, 18:43
imie: Michal
Marka: Audi
Model: A8 D4
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDTA
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Dunstable

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: genmaxiu » sobota, 9 sierpnia 2014, 01:37

nie wyganiaj, trzymaj do jutra :D
Obrazek
Obrazek

peres
Forumowicz 10%
Forumowicz 10%
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 24 maja 2014, 21:04
imie: adrian
Marka: audi
Model: a4 b7
poj. Silnika: 1800
kod silnika: aan
Rocznik: 2007
Lokalizacja: redditch

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: peres » sobota, 9 sierpnia 2014, 08:29

jeszcze nie klubowicz, ale postaram sie wpasc jutro

Awatar użytkownika
paw1972
Moderator
Moderator
Posty: 2218
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 13:59
imie: Pawel
Marka: Audi
Model: A7 S Line Quattro
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDUC
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Aylesbury

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: paw1972 » sobota, 9 sierpnia 2014, 09:43

Rezamy Grzesiową A4 i jedziemy na pole namiotowe. Namiot mi ukradli a więc chyba znowu będę spał w aucie
A6 C5 2.5 TDI z wirusem na 210 KM/450 Nm
Sprzedane:
Obrazek
A6 C6 2.0 TDI S Line z wirusem około 180 KM: Sprzedane. Obecnie A7 3.0 TDI S Line Quattro 300 KM 680 Nm po programie.
a może to http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
koper
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 960
Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 23:51
imie: Dawid
Marka: Audi
Model: S5
poj. Silnika: 4200
kod silnika: a skad mam wiedziec
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Slough / Bydgoszcz
Kontakt:

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: koper » sobota, 9 sierpnia 2014, 10:13

Koło 16 wpadnie do was na chwile
Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać

Obrazek

Awatar użytkownika
genmaxiu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1122
Rejestracja: czwartek, 25 sierpnia 2011, 18:43
imie: Michal
Marka: Audi
Model: A8 D4
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDTA
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Dunstable

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: genmaxiu » sobota, 9 sierpnia 2014, 11:49

Panowie dajcie mi swoje numery na PRV, zaraz bede wyjezdzal i zadzwonie jak juz bede przy bramach.

Jade z dwoma dziewczynami:) Do zobaczenia:P
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Grzesiek
Moderator
Moderator
Posty: 1557
Rejestracja: niedziela, 25 kwietnia 2010, 09:47
imie: Grzesiek
Marka: AUDI
Model: A6 C7 ULTRA
poj. Silnika: 2000
kod silnika: CAHA
Rocznik: 2015
Lokalizacja: UK-Kettering / Włocławek-PL
Kontakt:

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: Grzesiek » sobota, 9 sierpnia 2014, 14:32

ja z Pawłem teraz do Polskiego sklepu po prowiant i ok. 16 bedziemy na polu moj kom jak cos 07711507687
a jest tam juz ktoś tak w ogóle ? genmaxiu ponoc juz dojeżdża
Prawdziwy mężczyzna nie pije miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!

Awatar użytkownika
koper
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 960
Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 23:51
imie: Dawid
Marka: Audi
Model: S5
poj. Silnika: 4200
kod silnika: a skad mam wiedziec
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Slough / Bydgoszcz
Kontakt:

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: koper » sobota, 9 sierpnia 2014, 22:02

Jest w chu.... Osób i jest zajebiscie
Panie Władzo jechałem szybko gdyż................poprostu lubie zapi....alać

Obrazek

Awatar użytkownika
mario-kasta
Moderator
Moderator
Posty: 2178
Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 16:56
imie: Mariusz
Marka: Subaru
Model: Legacy
poj. Silnika: 2000
kod silnika: +++
Rocznik: 2006
Lokalizacja: Gozo-Rybnik
Kontakt:

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: mario-kasta » sobota, 9 sierpnia 2014, 22:16

Lubie to! Bawcie sie dobrze chlopaki,pozdro ;)
Obrazek :)
Having a fast car in Malta is like having a helicopter in a basement.
--DRIVE SLOW OR DIE TRYING-- 20V-->R6-->VR6-->V6-->Boxer

peres
Forumowicz 10%
Forumowicz 10%
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 24 maja 2014, 21:04
imie: adrian
Marka: audi
Model: a4 b7
poj. Silnika: 1800
kod silnika: aan
Rocznik: 2007
Lokalizacja: redditch

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: peres » niedziela, 10 sierpnia 2014, 11:04

jak pogoda panowie?

Awatar użytkownika
paw1972
Moderator
Moderator
Posty: 2218
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 13:59
imie: Pawel
Marka: Audi
Model: A7 S Line Quattro
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDUC
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Aylesbury

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: paw1972 » niedziela, 10 sierpnia 2014, 14:45

Wczoraj była super pogoda, nad ranem zaczęło lać mocno, później z przerwami. Teraz jest słonecznie. Mimo pogody przybyło bardzo dużo klubów i zwiedzających, ogromna liczba aut. Audi Maniacy też dopisali - było zajebiście !!!
A6 C5 2.5 TDI z wirusem na 210 KM/450 Nm
Sprzedane:
Obrazek
A6 C6 2.0 TDI S Line z wirusem około 180 KM: Sprzedane. Obecnie A7 3.0 TDI S Line Quattro 300 KM 680 Nm po programie.
a może to http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
genmaxiu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1122
Rejestracja: czwartek, 25 sierpnia 2011, 18:43
imie: Michal
Marka: Audi
Model: A8 D4
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDTA
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Dunstable

Re: [I] Audis in the Park 2014

Post autor: genmaxiu » poniedziałek, 11 sierpnia 2014, 17:39

Przednia imprezka, chociaz musialem sie katapultowac wczesniej w niedziele bo malzonka do pracy .
Obrazek
Obrazek

Zablokowany