[All] Problematyka silnikow FSI

Awatar użytkownika
mario-kasta
Moderator
Moderator
Posty: 2178
Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 16:56
imie: Mariusz
Marka: Subaru
Model: Legacy
poj. Silnika: 2000
kod silnika: +++
Rocznik: 2006
Lokalizacja: Gozo-Rybnik
Kontakt:

[All] Problematyka silnikow FSI

Post autor: mario-kasta » sobota, 24 grudnia 2011, 13:33

Podklejam watek aby kazdy niewtajemniczony mogl zglebic temat:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77606" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek :)
Having a fast car in Malta is like having a helicopter in a basement.
--DRIVE SLOW OR DIE TRYING-- 20V-->R6-->VR6-->V6-->Boxer

krzycho2626
Forumowicz 100%
Forumowicz 100%
Posty: 624
Rejestracja: niedziela, 13 czerwca 2010, 12:03
imie: Krzysiek
Marka: audi
Model: a6 c6 s-line
poj. Silnika: 2000
kod silnika: BRE
Rocznik: 2006
Lokalizacja: Brackley / Kalisz

Re: [All] Problematyka silnikow FSI

Post autor: krzycho2626 » sobota, 24 grudnia 2011, 16:43

Jak na razie to tylko przy RS4 4.2 420 BHP taki problem występuje i nic nie słychać na necie o innych modelach w kategorii FSI.
Jak już jesteśmy przy temacie FSI to zerknijcie na to
" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mario-kasta
Moderator
Moderator
Posty: 2178
Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 16:56
imie: Mariusz
Marka: Subaru
Model: Legacy
poj. Silnika: 2000
kod silnika: +++
Rocznik: 2006
Lokalizacja: Gozo-Rybnik
Kontakt:

Re: [All] Problematyka silnikow FSI

Post autor: mario-kasta » sobota, 24 grudnia 2011, 17:33

Niestety ale mylisz sie bo problem ten wystepuje w kazdym FSI lub TFSI inaczej bym tego nie podlejal.
W malych TFSI problem nie jest "mega",bo turbo robi ladny "przeciag" i mniej syfu sie gromadzi,choc przy duzych przebiegach problem sie pojawia i trzeba czyscic.Mnie jak i Ciebie osobiscie to niedotyczy,ale dobrze aby ludzie byli doinformowani o tym (niestety) bublu Audi.Ponizej kilka przydatnych linkow:

http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2764902" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... Megathread" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek :)
Having a fast car in Malta is like having a helicopter in a basement.
--DRIVE SLOW OR DIE TRYING-- 20V-->R6-->VR6-->V6-->Boxer

matysss
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 934
Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 20:35
imie: Mateusz
Marka: Audi
Model: S4 8K
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CAKA
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Burton on Trent

Re: [All] Problematyka silnikow FSI

Post autor: matysss » sobota, 24 grudnia 2011, 22:35

Co z tegk ze klektor czysty przy lpg? Jak wtryski od benzyny zaraz umra... Logicznym jest to, ze kolektor bedzie czysty poniewaz gaz "myje dolot"... Osobiscie i tak bym kupil FSI, gdyby nie insurance... Mycie kolektora raz do rku to jie jest wielkie halo.
A4 1.9TDI 211ghp http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg" onclick="window.open(this.href);return false; - bylo
A6 C6 2.0 TFSI 260bhp s-line http://www.youtube.com/watch?v=m9xMN-FS_X4" onclick="window.open(this.href);return false; - bylo
A5 3.0 TDI quattro CAPA manual 315bhp/660nm DPFoff - bylo
S4 3.0TFSI AVANT STAGE 2 - jest

ODPOWIEDZ