[ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

RASUK

Re: [ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

Post autor: RASUK » poniedziałek, 24 września 2012, 12:05

Nowe sterowniki/softy same juz potrafia odpalic od razu na lpg o ile temp reduktora spelnia zalozone minimum.

Awatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
Posty: 3112
Rejestracja: sobota, 20 marca 2010, 16:19
imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Kontakt:

Odp: [ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

Post autor: Misiek » poniedziałek, 24 września 2012, 12:09

Nie zmienia faktu ze i tak skraca zycie gaz jest paliwem suchym i bedzie uszkadzal silnik szybciej lub wolniej bardzo durzo aut na gazie bierze wiecej oleju niz normalnie bo padaja pierscienie i gniazda zaworowe jest udowodnione jak jestes tylko szarym użytkownikiem nieznasz sie na mechanice i chemii to poczytaj o tym bo pewnie nawet nie wiesz co sie w twoim silniku dzieje

Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam misiek.
MY RIDE - KLIK Niebieski MY RIDE - KLIK Czarny

Obrazek - A3
Obrazek - Niebieski
Obrazek - Czarny
TorSen Potega Szos !!! i nie tylko

RASUK

Re: [ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

Post autor: RASUK » poniedziałek, 24 września 2012, 13:23

Udowodnione gdzie? Jak juz cos piszesz to moze to czyms podeprzyj, byle nie znowu artykulami z czasow polskiego prl'u odnoszacymi sie do instalacji lpg zakladanych po ciemku w stodolach przez lokalnych druciarzy.

Moze i jestem szarym uzytkownikiem, ale z zasiegnietych wczesniej opinii znanych i dobrych mechanikow vw-a, w tym i Krzyska z Harrow, wynika ze wrecz przeciwnie, tym silnikom poprawnie zalozone, nowej generacji lpg w ogole nie szkodzi, a z racji na zachowana czystosc silnik sie nawet i mniej exploatuje, dla przykladu porownaj sobie jakosc oleju po 10k mil, albo stan silnika wewnatrz, z dwoch takich samych wozow ktore np oba zrobily po duzym przebiegu, jeden pb vs drugi lpg. No chyba ze Ci panowie/mechanicy sie myla, a Ty masz racje to wtedy sorry i szacun :-> A fakt ze jest to suche paliwo wcale nie musi NIC znaczyc.

Podkreslam ze sukces lezy w poprawnie zamontowanej i zestrojonej instalacji, zawsze beda na swiecie 'gazownicy-kowboje' ktorzy beda partaczyc robote/czyjes auta, tyle ze tego akurat nie biore pod uwage. Poza tym przestan czytac sredniowieczna lekture i lepiej posluchaj opini prawdziwych uzytkownikow lpg, ktorzy robia setki tysiecy mil i wszystko sie kreci ok :D

Awatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
Posty: 3112
Rejestracja: sobota, 20 marca 2010, 16:19
imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Kontakt:

Odp: [ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

Post autor: Misiek » poniedziałek, 24 września 2012, 13:34

Glupi przyklad nowych aut do instalacji gazowej sekwencyjnej trzeba montowac zbiornik z plynem np w hondzie nazywa sie to flashlub valve w kilku innych markach nazywa sie to inaczej dlaczego bo glowica pracuje na sucho mowa o komorze spalania i to też wyssane z palca? wpisz na google znajdzie setki informacji technicznych specyfikacje itp

Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam misiek.
MY RIDE - KLIK Niebieski MY RIDE - KLIK Czarny

Obrazek - A3
Obrazek - Niebieski
Obrazek - Czarny
TorSen Potega Szos !!! i nie tylko

Awatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
Posty: 3112
Rejestracja: sobota, 20 marca 2010, 16:19
imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Kontakt:

Odp: [ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

Post autor: Misiek » poniedziałek, 24 września 2012, 13:39

Ps w niektorych autach sa wytrZymalsze glowice i pociagna dluzej po za tym obrcnie auta z przebiegami powyzej 300 tys laduja na szrocie albo na wsi na dobicie bo obecne auta sa robione ze po 4 latach pada cos jedno po drogim

Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam misiek.
MY RIDE - KLIK Niebieski MY RIDE - KLIK Czarny

Obrazek - A3
Obrazek - Niebieski
Obrazek - Czarny
TorSen Potega Szos !!! i nie tylko

Awatar użytkownika
metyoo
Forumowicz 10%
Forumowicz 10%
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 25 sierpnia 2012, 19:57
imie: mateusz
Marka: AUDI
Model: A6C5
poj. Silnika: 2671
kod silnika: ARE
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Peterborough

Re: [ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

Post autor: metyoo » poniedziałek, 24 września 2012, 16:42

wszystko fajnie, ale jako mechanik wiesz, że benzyna dostaje się do komory spalania w postaci "mgiełki", (bo tylko opary benzyny są łatwopalne, nie sam płyn) czyli w postaci lotnej, tak jak gaz i natychmiast ulega zapłonowi...

Awatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
Posty: 3112
Rejestracja: sobota, 20 marca 2010, 16:19
imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Kontakt:

Odp: [ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

Post autor: Misiek » poniedziałek, 24 września 2012, 17:07

Nie dokonca przetestuj sobie po benz czy dieslu bedzie tluste po lpg bedzie suche jak pieprz

Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam misiek.
MY RIDE - KLIK Niebieski MY RIDE - KLIK Czarny

Obrazek - A3
Obrazek - Niebieski
Obrazek - Czarny
TorSen Potega Szos !!! i nie tylko

Awatar użytkownika
metyoo
Forumowicz 10%
Forumowicz 10%
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 25 sierpnia 2012, 19:57
imie: mateusz
Marka: AUDI
Model: A6C5
poj. Silnika: 2671
kod silnika: ARE
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Peterborough

Re: [ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

Post autor: metyoo » poniedziałek, 24 września 2012, 17:16

ale co mam testować? gnojówa z założenia jest tłusta, więc nie wtrącaj do tego ON...

Awatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
Posty: 3112
Rejestracja: sobota, 20 marca 2010, 16:19
imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Kontakt:

Odp: [ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

Post autor: Misiek » poniedziałek, 24 września 2012, 17:37

Zobaczymy sie kidys jak bede 90Tka to ci udowodnie ze paliwo tez zasilanie wtryskow mam jak w dieslu wiec wystaczy ze popuszcze nakredke od przewodu do jednego z 6 wtryskow i zobaczysz

Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam misiek.
MY RIDE - KLIK Niebieski MY RIDE - KLIK Czarny

Obrazek - A3
Obrazek - Niebieski
Obrazek - Czarny
TorSen Potega Szos !!! i nie tylko

RASUK

Re: Moje A8

Post autor: RASUK » wtorek, 25 września 2012, 23:16

Rafal: koszta 1350, sprzet porzadny, ale z racji ze nie jest to zestaw tylko skladak to rozniaca w cenie.

Marek: chodzi o fakt iz gaz zwieksza swoja objetosc w wyzszych temp (np latem), po to jest ta granica. Z racji na brak miejsca tworzy sie inne (wyzsze) cisnienie w butli, ktore odczytywane i podawane jest do sterownika, to moze miec wplyw na cala reszte, poczawszy od pracy reduktorow/wtryskow/mapy, jak i dzialaniu samego sterownika, dlatego gwarancja zazwyczaj przepada. Tank z reszta wraz z innymi komponentami tworzy calosc instalacji, a modyfikowanie w sam tank jest jakby nie bylo ingerencja w instalacje. Wiem ze zbiorniki sa bardzo bezpieczne, widzialem nawet testy gdzie udowodniono ze samochod ze zbiornikiem w kole jest bezpieczniejszy niz bez/z kolem zapasowym, a to z racji iz jest na tyle twardy, ze w przypadku uderzenia zadziala jako dodatkowe wzmocnienie konstrukcji; do tego dochodzi ryzyko w przypadku konfrontacji z firma ubezpieczeniowa, dlatego w sumie wole dmuchac na zimne.

Pozdr

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1427
Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 11:57
imie: Marek
Marka: Audi
Model: A6 C6
poj. Silnika: 4200
kod silnika: BAT
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Re: Moje A8

Post autor: sir KENnY XVIII » wtorek, 25 września 2012, 23:56

po to masz reduktor lub reduktory zeby cisnienie bylo obnizone i podawane stale na listwe niezaleznie ile jest w butli. To samo cisnienie tez bedzie rozne na stacjach i moze sie wahac miedzy 2-8 bara choc srednia dla industry jest ok 6 bara dla lpg bo cng to juz inna bajka i wynosi ok 200 bara

czrne zaciski beda ok do twojej fury Raf
The Red Beast... Got The Horsepower???
Mody:
Front Grill RS6
BiXenon AFS RS6
Milltek Exhaust
Rear Diffuser Audi Sport
Wing Mirrors RS6
Tinted Windows
AMI
Digital TV
Tuner DAB
Rear View Camera
V8 Side Badges
ACC
and more...
Car Of The Year 2011

Awatar użytkownika
paw1972
Moderator
Moderator
Posty: 2218
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 13:59
imie: Pawel
Marka: Audi
Model: A7 S Line Quattro
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDUC
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Aylesbury

Re: Moje A8

Post autor: paw1972 » środa, 26 września 2012, 00:13

Spoko Rasuk - zrobiłem studium o LPG zakładająć 3 nowe instalacje do 3 własnych aut ;) Jak cos chcesz wiedzieć to pytaj ;)
A6 C5 2.5 TDI z wirusem na 210 KM/450 Nm
Sprzedane:
Obrazek
A6 C6 2.0 TDI S Line z wirusem około 180 KM: Sprzedane. Obecnie A7 3.0 TDI S Line Quattro 300 KM 680 Nm po programie.
a może to http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q" onclick="window.open(this.href);return false;

RASUK

Re: Moje A8

Post autor: RASUK » środa, 26 września 2012, 08:14

Paw1972: 3 instalacje w swoich autach to tak jakby 'nowy' kierowca zrobil 300mil po swoim osiedlu i nazwal sie 'kierowca'. Jak zalozysz 100 to wtedy moze o cos podpytam :-) Poki co zaufam opiniom gazownikow ktorzy juz maja liczbe 100 za soba.

Marek:

po 1:Reduktor(y) redukuja cisnienie w drodze z butli do jednostki, a my mowimy o cisnieniu w butli na ktorego reduktory nie maja wplywu.

po 2: zbyt duze (nieprzewidiane) cisnienie podane na reduktory jest w stanie je uszkodzic.

po 3: Tank pozbawiony rezerwy przy gazie ktory zacznie zwiekszac swoja objetosc potrafi osoagnac cisnienie spokojnie kilka razy wieksze niz max roznica cisnien na roznych stacjach benzynowych.

po 4: 'jest jedna zasada-jeżeli producent zaleca i jest to regulowane prawem że do kazdego zbiornika ma być tankowane w normach bezpieczeństwa w granicach 80% pojemności zbiornika, to takie kombinacje są nielegalne a co za tym idzie niebezpieczne dla użytkownika pojazdu.
Ostatnio zmieniony środa, 26 września 2012, 09:09 przez RASUK, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
Posty: 3112
Rejestracja: sobota, 20 marca 2010, 16:19
imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Kontakt:

Odp: Moje A8

Post autor: Misiek » środa, 26 września 2012, 08:43

Moja kobita tez ufala gazownikom i to znanym jak to auto zobaczylem 1 raz to odlaczylem lpg by doprowadzic je do pozadku podjechalem do gazownika i powiedzialem ze dostanie tylko zaliczke na czesci jak zrobi gaz tak ze bede zadowolony to zaplace reszte auto stalo u nich 2 tyg a naprawa kosztowala 40 zl z czesciami i auto sie jakos teraz toczy a najlepsze ze wczesniej u niego byla jaki z tego moral laikowi wcisna wszystko a zemna nie mial gadki a bo na benz itp

Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam misiek.
MY RIDE - KLIK Niebieski MY RIDE - KLIK Czarny

Obrazek - A3
Obrazek - Niebieski
Obrazek - Czarny
TorSen Potega Szos !!! i nie tylko

Awatar użytkownika
ski
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 453
Rejestracja: wtorek, 31 lipca 2012, 10:32
imie: Emil
Marka: Audi
Model: a6 c6
poj. Silnika: 2700
kod silnika: avj
Rocznik: 2008
Lokalizacja: lancaster, lancashire

Re: [ALL] - Instalacja gazowa - dyskusja za/przeciw

Post autor: ski » środa, 26 września 2012, 09:57

powiem ze nie wiem jak gas dziala na silnikach audi ale moj brat ma omege w lpg jedna z nowszych generacij i nie widac zadnej roznicy czy jedzie na gazie czy na bezolu to but ten sam hurra hurra tylko wiadomo ze nowsze generacje kosztuja 3 razy wiecej niz te starsze ale jest warto wydac 5 tysi. zloty albo ponat i jest but jest imprezka rotfl rotfl

-- środa, 26 września 2012, 08:57 --
Im większe piersi, tym trudniej zapamiętać twarz.
http://www.facebook.com/#!/fastautomoto.zloty" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ