[5.2 V10] Opinie i problematyka

Awatar użytkownika
paw1972
Moderator
Moderator
Posty: 2218
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 13:59
imie: Pawel
Marka: Audi
Model: A7 S Line Quattro
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDUC
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Aylesbury

[5.2 V10] Opinie i problematyka

Post autor: paw1972 » czwartek, 20 grudnia 2012, 00:59

Spotkałem się na naszym forum z opiniami, że 5.2 V10 to silnik z problemami. Szukałem trochę i na razie wynika, że głównym problemem to poprzedni właściciel oraz niewłaściwy serwis olejowy. Zobaczcie co znalazłem na Audi Klub Polska: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7&t=120466" onclick="window.open(this.href);return false;
Natomiast szokem dla mnie jest opisywana problematykach klapek kolektora, z którymi między innymi w 3.0 D w BMW walczą od lat użytkownicy. Jak to możliwe, że znając problem z silników 3.0 D BMW z urywającymi się klapkami kolektora, wpadającymi do silnika niszcząc go bezpowrotnie inżynierowie Audi zrobili to samo w V10 ? Czy to oznacza, że kupując V10 trzeba usówac klapki aby nie mieć problemów :-/
Jak macie jakieś info oraz opinie to zapodajcie w temacie ;)
A6 C5 2.5 TDI z wirusem na 210 KM/450 Nm
Sprzedane:
Obrazek
A6 C6 2.0 TDI S Line z wirusem około 180 KM: Sprzedane. Obecnie A7 3.0 TDI S Line Quattro 300 KM 680 Nm po programie.
a może to http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1427
Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 11:57
imie: Marek
Marka: Audi
Model: A6 C6
poj. Silnika: 4200
kod silnika: BAT
Rocznik: 2005
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Re: [5.2 V10] Opinie i problematyka

Post autor: sir KENnY XVIII » czwartek, 20 grudnia 2012, 23:38

klapki to jedno, dwa to nagar, trzy to spadek mocy... Jak dla mnie to wystarczy żeby trzymać się z daleka od tego silnika mimo tego ze ceny S6 C6 są dosyć atrakcyjne. Inny fakt to to ze to wolnossak, jak ktoś chce cos dlubnac to nie wiele może zrobić, chyba ze zaturbi
The Red Beast... Got The Horsepower???
Mody:
Front Grill RS6
BiXenon AFS RS6
Milltek Exhaust
Rear Diffuser Audi Sport
Wing Mirrors RS6
Tinted Windows
AMI
Digital TV
Tuner DAB
Rear View Camera
V8 Side Badges
ACC
and more...
Car Of The Year 2011

Awatar użytkownika
paw1972
Moderator
Moderator
Posty: 2218
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 13:59
imie: Pawel
Marka: Audi
Model: A7 S Line Quattro
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDUC
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Aylesbury

Re: [5.2 V10] Opinie i problematyka

Post autor: paw1972 » piątek, 21 grudnia 2012, 00:01

Problematyka nagaru w FSI jest znana, ale czy jesteś pewien, że V10 ma problem z oczyszczaniem ? Marek podaj jakieś linki. Thx
A6 C5 2.5 TDI z wirusem na 210 KM/450 Nm
Sprzedane:
Obrazek
A6 C6 2.0 TDI S Line z wirusem około 180 KM: Sprzedane. Obecnie A7 3.0 TDI S Line Quattro 300 KM 680 Nm po programie.
a może to http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Misiek
Administrator
Administrator
Posty: 3112
Rejestracja: sobota, 20 marca 2010, 16:19
imie: Marcin
Marka: audi
Model: 90 B3
poj. Silnika: 2200
kod silnika: kv
Rocznik: 1989
Lokalizacja: Gadnsk/Cardiff
Kontakt:

Re: [5.2 V10] Opinie i problematyka

Post autor: Misiek » wtorek, 25 grudnia 2012, 18:35

pawle nie mowie ze akurat ten ale ponoc wszystkie fsi maja ten problem a jak by nie bylo to jest fsi
Pozdrawiam misiek.
MY RIDE - KLIK Niebieski MY RIDE - KLIK Czarny

Obrazek - A3
Obrazek - Niebieski
Obrazek - Czarny
TorSen Potega Szos !!! i nie tylko

Awatar użytkownika
Eurochip
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 483
Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 19:43
imie: Dawid
Marka: Audi
Model: A6
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CAJA
Rocznik: 2010
Lokalizacja: SW London
Kontakt:

Re: [5.2 V10] Opinie i problematyka

Post autor: Eurochip » wtorek, 25 grudnia 2012, 19:39

Wszystkie FSI maja problem z nagarem na zaworach. W ten czwartek poraz drugi Moj RS4 bedzie czyszczony w ASO Skoda. Z tym brakiem mocy to nie do konca syf jest temu winien ale to juz inna sprawa. 5.2 V10 ma troche problemow ktore powoli wychodza i mnie przekonaly do odpuszczenia sobie zakupu RS6 C6 do ktorego mialo niedlugo dojsc :/ jak dla mnie najwiekszy problem to awarie rozrzadu i to powazne.
Profi CHIPTUNING, DPF OFF, Cloning MEDC17, TPROT OFF, VAG MEDC17 by OBD.

tel:07545250979

A6 C6 3.0TFSI S-Line 2010 - FOR SALE
A3 3.2V6 Turbo DSG -Stage R-500 - 507KM
VW Scirocco R 4Motion 2012 DSG 7G DQ500- Stage R-400KM

ODPOWIEDZ