Strona 1 z 1

[I] Audis in the park 9

: sobota, 15 lipca 2017, 23:24
autor: Grzesiek
aitp9 final 490.jpg
Hej :) jak co roku w sierpniu impreza Audis in the park, tym razem to już 9 edycja :)

Data : 13 sierpnia /niedziela

W tym roku zmiana miejsca i spotykamy się w Deene Park NN17 3EW obok Corby start o 9am.
Bilety na bramie £10pp, online na stronie organizatora tylko do 23 lipca £8pp.
bilety --->>http://www.audisinthepark.co.uk/page7.htm

Zgłosiłem od nas ok. 10 aut fajnie by było jakby tyle przyjechało ;)

Listy nie robimy, kto może wpisuje się że będzie pod spodem( nie wpisywać mi że "nie mogę" , "będę w PL" itp. nie przyjeżdżasz bo nie możesz,albo już zapomniałeś o klubie itp. nie komentuj dziękuje :)

Zapraszam i pozdrawiam.
- Grzesiek

Re: [I] Audis in the park 9

: poniedziałek, 17 lipca 2017, 09:28
autor: CWK_S_L_A_Y
Ja bede napewno z koszulkami ... ale nie wiem czy auto tam bede mogl postawic za namiotem czy gdzies indziej wiec jesli w innym miejscu to z checia sie dokleje do AM grupy... PZDR

Re: [I] Audis in the park 9

: poniedziałek, 17 lipca 2017, 20:35
autor: Skazany21
bede

Re: [I] Audis in the park 9

: wtorek, 18 lipca 2017, 20:28
autor: Grzesiek
Ja i Kaśka też :)

Re: [I] Audis in the park 9

: czwartek, 20 lipca 2017, 10:12
autor: genmaxiu
Przy jez dzem

Re: [I] Audis in the park 9

: sobota, 22 lipca 2017, 20:30
autor: Zygi
jak zdąze wrocic z PL to dołącze do was browarek

Re: [I] Audis in the park 9

: piątek, 28 lipca 2017, 09:29
autor: Grzesiek
:D no Zygi jakby Ciebie nie było naszego głównego supportera to ja sie wypisuje

Re: [I] Audis in the park 9

: piątek, 11 sierpnia 2017, 17:26
autor: Zygi
Grzesiek pisze::D no Zygi jakby Ciebie nie było naszego głównego supportera to ja sie wypisuje
postaram sie ale nie obiecuje. a wy od soboty tam czy tylko na niedziele?
jeszcze jedno, bedzie ktos tam kto by ogarnoł mi podłączenie radia w A3 8P? mam jakies radio 1din Pioneer!

Re: [I] Audis in the park 9

: piątek, 11 sierpnia 2017, 19:56
autor: cobra-1313
Paweł będzie

Re: [I] Audis in the park 9

: wtorek, 15 sierpnia 2017, 12:32
autor: CWK_S_L_A_Y
Ktos jakies foty strzelal? Ja nawet nie widzialem 75% imprezy :(

Re: [I] Audis in the park 9

: wtorek, 15 sierpnia 2017, 20:38
autor: Zygi
Lepiej opowiadajcie jak było w nowym miejscu, czy duzo aut było itd??