• Advertisement

[S8 D4] Bestia z promocji.

[S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez Unseen » piątek, 8 stycznia 2016, 20:07

Ten tekst byl juz publikowany na dwoch innych forach, wiec mogliscie go widziec. Jest tez zlepkiem tekstu z miesiaca wypowiedzi, wiec mogly wedrzec sie jakies dziwne konstrukcje jezykowe.

Rok produkcji: 2015
Pojemność silnika (cm3): 3,993
Moc silnika (KM): 520
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Kolor: Havanna Black. W cieniu i bez slonca wyglada jak czarny, na sloncu brazowieje.
Srodek: Bezowa tapicerka skorzana - velvet beige
Wyposazenie: standardowe wyposazenie na rynek UK, dodatkowo podgrzewana kierownica, przyciemniane szyby od slupka B, wentylowane przednie siedzenia.

Auto jest z promocyjnej oferty leasingu bezposrednio z VWFS. Zostalo zamowione u dealera w Szkocji, ktoremu brakowalo paru sprzedanych aut do realizacji celu i zgodzil sie na niska cene. O promocji dowiedzialam sie z watku na Pistonheads, ktory przegladam na biezaco - http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 8Vol+II%29

Wszystko zalatwione zdalnie przez telefon i internet, dostawa do domu. Auto przyjechalo na lawecie w umowionym dniu, dokladnie w poludnie. Przebieg na liczniku: 36 mil.

Obrazek

Pierwsze wrazenia: ach, czyli to ta duza bestia, ktora zamowilam. Troche wystaje z miejsca parkingowego ;-)

Zewnatrz:
Od czasu jak auto przyjechalo miesiac temu, to nie bylo jeszcze ani razu slonca, wiec na razie lakier wyglada jak zwykly czarny. Nie chcialam czarnego samochodu, ale do tego modelu i koloru tapicerki, wydawal sie najlepsza opcja.

Zrezygnowalam z aluminiowych lusterek na rzecz standardowych, nie chce za bardzo rzucac sie w oczy.

Obrazek

20 calowe standardowe felgi z oponami PZero.
Obrazek

Wnetrze:
Bezowy srodek wyglada bardzo ladnie, ale bedzie brudzil sie non-stop. Okolica pedalow byla brudna juz przy dostawie, chociaz na podlodze lezaly papierowe wkladki. W ciagu pierwszej godziny po otrzymaniu kluczykow, zamowilam czarne dywaniki, tylne z Ebay bo byly oryginalne, przednie z Audi. Te z Ebay byly troche stare, ale nie uzywane. Te z Audi mialy szare obwodki, co bardzo mi sie nie spodobalo, ale moj kolega je odebral dla mnie i do czasu jak zeszlam do samochodu, to juz rozpakowal i zaczal zmieniac, wiec nie moglam oddac i zadac calych czarnych.

Wybralam bezowe wnetrze, bo nie chcialam czarnego, a mialam watpliwosci co do szarych. Jasny byl w salonie i juz byl bardzo brudny, a ciemniejszego nie bylo. Bezowy byl w aucie, ktorym bylam na jezdzie testowej, wiec moglam sobie dokladnie obejrzec kolor na zywo. Nie woze dzieci ani pasazerow w brudnych ubraniach, wiec nie powinno byc zle. Trzeba tylko uwazac przy wsiadaniu i wysiadaniu i nie kopac tapicerki.

Celowo wybralam siedzenia Comfort, nie sportowe, bo nie podobaly mi sie te wyszywane linie na srodku oparcia. Przednie i tylne fotele maja skore perforowana, chociaz tylko z przodu jest wentylacja. Nie zamawialam na tyl, bo szansa, ze bede miala pasazerow jest mniejsza niz 1%. Siedzenia niby regulaowane w 22 strony, ale dlaczego zaglowek jest mechaniczny, a raczej reczny, to nie wiem. Zdziwilo mnie to troche, nie zwrocilam na to wczesniej uwagi. Fotele uwazam za wygodne.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Listwy sa standardowe dla tego modelu, karbonowe. Wydawalo mi sie, ze powinny miec miedziane wstawki, bo takie widzialam wczesniej w recenzjach i na zdjeciach, ale potem okazalo sie, ze to jest Audi Design z tymi miedzianymi wstawkami. Auta w recenzjach mialy oczywiscie najdrozsze wyposazenie.

Wyposazenie multimedialne, standardowe. Zmieniarka DVD w schowku (po co w tych czasach?), miejsce na dwie karty SD, slot na karte SIM, glosniki i subwoofer Bose. Nawigacja na razie jest roczarowujaca. Wylaczylam opcje laczenia sie online i pobierania informacji o korkach. Korzystam ze standardowego TCM, ale zajmuje to troche czasu zanim uaktualni sie. Ustawilam opcje zmiany trasy ze wzgledu na utrudnienia, ale nawigacja nie przekierowala mnie. Byc moze korek byl za maly, przekierowalam sie sama na inna trase. Ograniczenie predkosci pokazuje mi sie tylko na wiekszosci drog, ale nie na autostradach, co uwazam za bardzo irytujace. Jak jade powiedzmy A3, to pokazuje mi ograniczenie predkosci (tak wiem, jest 70), ale na M25 juz nie. Brakuje tez funkcji update'u obowiazujacej predkosci w danym momencie, jak sa ograniczenia. Tak jest w Mercedesie, ktory pokazuje faktyczny limit w danym momencie.

Podswietlane progi i oswietlenie ambient wyglada bardzo fajnie po ciemku. Chociaz to czerwone podswietlenie jest ledwo widoczne. Nie moglam sie go dopatrzyc, bo wygladalo na to, ze czerwone i biale jest takie samo. Dopiero wyczytalam w internecie, ze czerwone jest tylko podswietlenie boczne srodkowej konsoli i w drzwiach. Jednak, zeby bylo dobrze widoczne, trzeba rozjasnic opcje footwell. Wtedy widac czerwony tam, gdzie ma byc i mozna dokladnie podziwiac swoje nogi, bo wali na bialo z dolu.

Obrazek

Jazda:
Nie czuc w ogole, ze to duze auto, jest bardzo zwinne. Zauwazylam tez, ze inni kierowcy usuwaja sie sami z pasa przede mna lub robia mi miejsce jak zmieniam pas. Poprzednio zaobserowalam to jak jezdzilam Porsche, inni kierowcy zwalniali pas przede mna.

Przetestowalam rozne tryby: eco, comfort, dynamic, itd. W trybie comfort na autostradzie mozna dostac choroby morskiej, zdecydowanie tylko do ruchu miejskiego, gdy jezdzi sie po dziurach i nierownosciach. Najlepszy jest tryb indywidualny, gdzie ustawilam silnik/skrzynie na auto, zawieszenie i dzwiek silnika na dynamiczne. Reszte zostawilam na razie domyslnie. Opcje dynamiczna jest dobra do bardziej agresywnej jazdy, ale nie mialam jeszcze okazji dobrze potestowac. Nie ma sensu jechac na trybie sport skrzyni, gdy jade z rowna predkoscia po autostradzie. Nie odczulam tez mocy tych 500 koni drzemiacych pod maska. Moj etatowy docieracz silnikow powoli otrzasa sie z szoku, ze to nie RS7, ani M6 i zaproponowal, i pomaga mi troche z wyjezdzeniem tego pierwszego tysiaca. Na razie mam 830 mil na liczniku, bo bylam w rozjazdach albo pogoda brzydka. Do pracy nie jezdze samochodem, za blisko. Po jezdzie Mustangiem ze sportowym zawieszeniem, Audi nawet w opcji Dynamic przypominalo lodke.

Tankowalam dopiero kilka razy, glownie dla celow pomiarowych i wyszlo 15l/100km ze 122 mil miedzy tankowaniem, przy drugim tankowaniu troche lepiej, spadlo ponizej 12l/100km. Mam nadzieje, ze spadnie to do 10-12l w przyszlosci, bo zakladalam, ze samochod bedzie palil mniej niz poprzedni. Pewnie dane z broszurki Audi maja sie nijak do rzeczywistosci i 10l/100km, to zobacze jak bede jechac pare godzin z predkoscia 120km/h na 4 cylindrach, co zdarzy mi sie tylko we Francji i Belgii. Nie to, ze mnie nie stac na paliwo, ale im mniejsze spalanie, tym wiekszy zasieg i mniej przystankow na dluzszej trasie.

Swiatla Matrix testowalam na razie tylko na A3, nikt nie migal, wiec chyba dzialaja tak jak powinny. Ale zauwazylam, ze jak chce je wylaczyc, to wtedy wlaczaja sie dlugi na stale i mam problem z wylaczeniem automatycznej opcji. Do poczytania/testowania.

Rozpracowanie niektorych opcji troche mi zajelo, bo nigdy wczesniej nie mialam Audi, wiec zdarzalo sie, ze musialam siegnac do instrukcji. Przetestowalam dokladnosc licznika. Jest zaskakujaco dokladny, blad moze do pol mili przy 70mph. Bede musiala o tym pamietac, bo wiekszosc samochodow ma zwykle okolo 2-3 mile odchylu przy takiej predkosci. Nie bawilam sie multimediami i nie korzystam z karty SIM w aucie.

Czego mi brakuje:
-wskaznika temperatury oleju
-wskaznika cisnienia w oponach
-malego schowka na monety gdzies w konsoli, jest tylko miejsce na kubki i schowek w podlokietniku.

Plus po Mercedesie
-wreszcie widze na ktorym biegu jade, bez zmiany na specjalne menu

Wolalabym, zeby zmiana trybu jazdy/zawieszenia byla z przycisku na konsoli, zebym nie musiala grzebac w menu za kazdym razem. Za duzo czasu to zajmuje i nie patrzy sie wtedy na droge.

Nie zaznalam jeszcze problemow zwiazanych z wielkoscia A8, ale na pewno nie bede spieszyc sie z wizyta na parkingach pietrowych, przynajmniej tych w UK. W domu parkuje na miejscach parkingowych, ktore sa na koncu, wiec lekko wystajacy przod nikomu nie przeszkadza. Sasiedzi oswoja sie z czasem i beda parkowac dalej od lini. Jestem przyzwyczajona do parkowania na koncu parkingow, na szerokich miejscach, bo moje poprzednie auta mialy dlugie drzwi.

Kamery do parkowania sa bardzo pomocne.
Obrazek

Plan serwisowy pewnie wyda sie niektorym szokujacy.
Obrazek

Wziawszy pod uwage koszt nabycia tego pojazdu, jestem na razie zadowolona z wyboru. Audi mam na 2 lata, nie spodziewam sie wymieniac w tym czasie opon, chyba ze natrzaskam nie wiadomo ile kilometrow. Kupilam tez plan serwisowy, wiec nie bede miala zadnych dodatkowych kosztow poza wycieraczkami czy olejem, jesli ten silnik lubi pic.

Zdjecia nocne.
Obrazek

Obrazek
Audi S8 D4 Obrazek
Avatar użytkownika
Unseen
Forumowicz 20%
Forumowicz 20%
 
Posty: 49
Dołączył(a): czwartek, 7 stycznia 2016, 19:29
Lokalizacja: Surrey
Imie: Unseen
Marka: Audi
Model: S8 D4
poj. Silnika: 3993
Rocznik: 2015

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez Cinek » piątek, 8 stycznia 2016, 20:16

Piękna bestia, gratki i bezawaryjności oby długo służyła i żebyś był zadowolony z wyboru właśnie marki COOO ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Avatar użytkownika
Cinek
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 481
Dołączył(a): niedziela, 25 kwietnia 2010, 14:45
Lokalizacja: Londyn-Elbląg
Imie: Marcin
Marka: Audi
Model: A6C5Q A6C6Q
poj. Silnika: 3000
kod silnika: AWT BMK
Rocznik: 2005

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez watronik7 » piątek, 8 stycznia 2016, 20:47

Auto bardzio ladne, LEDy z przodu calkiem kozackie. Gratulacje.
A6 (C6) ---> A7 (4G)
Avatar użytkownika
watronik7
Forumowicz 70%
Forumowicz 70%
 
Posty: 208
Dołączył(a): wtorek, 13 marca 2012, 15:13
Lokalizacja: Guildford
Imie: Marcin
Marka: Audi
Model: A7
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDUC
Rocznik: 2010

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez Adacho » piątek, 8 stycznia 2016, 22:53

Piękności, gratulacje.
Moje dawne auta:
1. Citroen ZX 1.4i rok prod. 1994. 2007-2009 (Polska)
2. VW Vento 1.9 TDI rok prod. 1994. 2009-2013 (Polska , UK)
3. Audi A3 1.8 Sport rok prod. 2001. 2012-2013 (UK)
4. VW Passat B5.5 1.9 TDI AVF rok prod. 2002. 2013 - 20.. (UK)
Adacho
Forumowicz 80%
Forumowicz 80%
 
Posty: 216
Dołączył(a): piątek, 21 września 2012, 21:05
Lokalizacja: Anglia - Kirkby In Ashfield, Polska - Bartoszyce
Imie: Adam
Marka: Audi
Model: A6 C6
poj. Silnika: 1968
kod silnika: BRE
Rocznik: 2006

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez Slonick » piątek, 8 stycznia 2016, 23:49

Fajne wypracowanie, dobrze sie czyta :)
Avatar użytkownika
Slonick
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 376
Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 12:13
Lokalizacja: T&W
Imie: JAjacek
Marka: Audi
Model: A8 D4
poj. Silnika: 3
kod silnika: yyy
Rocznik: 2014

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez zwierzakfm » sobota, 9 stycznia 2016, 09:24

Piekne auto, gratulacje!

Pytanie: dlaczego brakuje Ci wskaźnika temperatury oleju?
Avatar użytkownika
zwierzakfm
Moderator
Moderator
 
Posty: 2745
Dołączył(a): sobota, 24 kwietnia 2010, 16:58
Lokalizacja: Worcester
Imie: Łukasz
Marka: Audi
Model: Q7 4L
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CASA
Rocznik: 2008

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez Unseen » sobota, 9 stycznia 2016, 11:42

Zeby wiedziec czy nagrzal sie silnik. 30 lat temu byly takie w VAG'ach GT, wiec spodziewalabym sie tego i teraz w sportowym modelu.
Audi S8 D4 Obrazek
Avatar użytkownika
Unseen
Forumowicz 20%
Forumowicz 20%
 
Posty: 49
Dołączył(a): czwartek, 7 stycznia 2016, 19:29
Lokalizacja: Surrey
Imie: Unseen
Marka: Audi
Model: S8 D4
poj. Silnika: 3993
Rocznik: 2015

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez genmaxiu » sobota, 9 stycznia 2016, 15:10

Ok. Poczytalem i gratuluje dobrego wyboru. Samochodzik fajowy, silnik przekozak. Alw najwieksze wrazenie zrobil na mnie... ten post. Bardzo ciekawy elaborat - podziwiam szczerze. Widac jakosc ;)) jednak co damska reka to damska reka.
Szerokosci!
P.S. z tymi fotelami to buu (wiem wiem, kazdy pod siebie ale to przeszycie wydaje mi sie wlasnie takie retro-sportowo-ciekawe)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
genmaxiu
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1098
Dołączył(a): czwartek, 25 sierpnia 2011, 18:43
Lokalizacja: Dunstable
Imie: Michal
Marka: Audi
Model: A8 D4
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDTA
Rocznik: 2013

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez Unseen » sobota, 9 stycznia 2016, 17:17

Ta szyta kratka na siedzeniach kojarzy mi sie z nowymi Mercedesami, ktore nie podobaja mi sie w srodku, wiec jest to zle skojarzenie ;-)

Co do postu, mam tendencje do pisania recenzji i roznych innych dlugich tekstow. Niedlugo dopisze wrazenia z MMI i internetowych aplikacji.
Audi S8 D4 Obrazek
Avatar użytkownika
Unseen
Forumowicz 20%
Forumowicz 20%
 
Posty: 49
Dołączył(a): czwartek, 7 stycznia 2016, 19:29
Lokalizacja: Surrey
Imie: Unseen
Marka: Audi
Model: S8 D4
poj. Silnika: 3993
Rocznik: 2015

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez ALBINERO » niedziela, 10 stycznia 2016, 19:37

Gratuluje ładna sztuka oklaski
Avatar użytkownika
ALBINERO
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1474
Dołączył(a): niedziela, 8 maja 2011, 20:16
Lokalizacja: WROCŁAW / BRADFORD
Imie: ANDRZEJ
Marka: AUDI
Model: A4 B7
poj. Silnika: 2000
kod silnika: BLB
Rocznik: 2005

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez sir KENnY XVIII » niedziela, 10 stycznia 2016, 20:24

Motorownia fajna :D
Możne uszczkniesz rabka tajemnicy i powiesz nam ile rata leasing-u wychidzi w tej super letniej promocji
The Red Beast... Got The Horsepower???
Mody:
Front Grill RS6
BiXenon AFS RS6
Milltek Exhaust
Rear Diffuser Audi Sport
Wing Mirrors RS6
Tinted Windows
AMI
Digital TV
Tuner DAB
Rear View Camera
V8 Side Badges
ACC
and more...
Car Of The Year 2011
Avatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1427
Dołączył(a): wtorek, 18 maja 2010, 11:57
Lokalizacja: Londyn
Imie: Marek
Marka: Audi
Model: A6 C6
poj. Silnika: 4200
kod silnika: BAT
Rocznik: 2005

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez Slonick » niedziela, 10 stycznia 2016, 20:52

Mnie dzis cos na maila przyszlo, za S8 chyba 520 najtaniej miesiecznie. Wiec w super promocji to bym uznal 400-450 :P O dziwo niewiele drozej wychodzi leasing S8 od A8 w wersji wyzszej niz SE.
Avatar użytkownika
Slonick
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 376
Dołączył(a): środa, 16 lutego 2011, 12:13
Lokalizacja: T&W
Imie: JAjacek
Marka: Audi
Model: A8 D4
poj. Silnika: 3
kod silnika: yyy
Rocznik: 2014

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez Unseen » niedziela, 10 stycznia 2016, 21:07

Wersja od brokera:
AUDI S8 4.0TFSi Quattro 4dr Saloon Auto (520ps)
2 Years
5,000 Miles Per Annum
Initial Rental = £3000 + Vat
Monthly Rental x23 = £329.99 + Vat
Excess Mileage Charge 9p + Vat per mile
£350 admin fee
Total za 2 lata = £13058

Wersja od dealera: £2280 + 23 x £395 = £11365 za dwa lata lacznie.

Ja nie zalapalam sie u brokera, bylam na liscie oczekujacych, ale w miedzyczasie obdzwonilam dealerow i zamowilam bezposrednio. Obdzwonilam w sumie 15 dealerow zaczynajac od tych na Polnocy, zakladajac, ze beda bardziej podatni na negocjacje. Czesc mnie wysmiala jak uslyszala cene, paru probowalo wyliczyc cos podobnego, dwoch ostrzeglo, ze to na pewno sciema i zebym uwazala. Az w koncu trafilam na tego wlasciwego i zamowilam. Potem oddzwonil do mnie dealer, ktory mowil wczesniej, ze ani on ani nikt w jego sieci nie da takiej ceny, jednak okazalo sie, ze zmienil zdanie i chetnie sprzeda mi auto w tej cenie. Przekazalam jego dane komus innemu. Szacuje, ze z 50 sztuk zeszlo w tej promocji, sprzedaz musiala bardzo slabo isc, skoro VWFS zdecydowalo sie na takie dofinansowanie.
Audi S8 D4 Obrazek
Avatar użytkownika
Unseen
Forumowicz 20%
Forumowicz 20%
 
Posty: 49
Dołączył(a): czwartek, 7 stycznia 2016, 19:29
Lokalizacja: Surrey
Imie: Unseen
Marka: Audi
Model: S8 D4
poj. Silnika: 3993
Rocznik: 2015

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez sir KENnY XVIII » niedziela, 10 stycznia 2016, 22:05

Cena dobra ale kto robi 5k rocznie przebiegu, bedą zarabiać na przebiegu
Audi ciagle chce wejść w terytorium BMW 7 no i S Class oczywiście a dzięki wypchaniu x sztuk na drogi są one cześciej widywane no i bardziej pożądane i doceniane Takie zagranie marketingowe chociaż trochę do tego dołożą S8 zaczyna sie od prawie £81k po 2 latach będzie warta poniżej £60k wiec jakieś £10k to tracą na każdej sztuce x50 no to £500000 poszło ale co to jest dla takiego giganta
Życzę szerokości i niezawodność (mimo tego ze na gwarancji jest;)
The Red Beast... Got The Horsepower???
Mody:
Front Grill RS6
BiXenon AFS RS6
Milltek Exhaust
Rear Diffuser Audi Sport
Wing Mirrors RS6
Tinted Windows
AMI
Digital TV
Tuner DAB
Rear View Camera
V8 Side Badges
ACC
and more...
Car Of The Year 2011
Avatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Klubowicz
Klubowicz
 
Posty: 1427
Dołączył(a): wtorek, 18 maja 2010, 11:57
Lokalizacja: Londyn
Imie: Marek
Marka: Audi
Model: A6 C6
poj. Silnika: 4200
kod silnika: BAT
Rocznik: 2005

Re: [S8 D4] Bestia z promocji.

Postprzez watronik7 » niedziela, 10 stycznia 2016, 22:08

Przyzwoite te raty jak na taka bryczke. Jedynie co to 5000mil rocznie w moim przypadku to po pol roku przesiadka na rower ;)
A6 (C6) ---> A7 (4G)
Avatar użytkownika
watronik7
Forumowicz 70%
Forumowicz 70%
 
Posty: 208
Dołączył(a): wtorek, 13 marca 2012, 15:13
Lokalizacja: Guildford
Imie: Marcin
Marka: Audi
Model: A7
poj. Silnika: 3000
kod silnika: CDUC
Rocznik: 2010

Następna strona

Powrót do Audi A8



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron